جعبه آتش نشانی و متعلقات

جعبه آتش نشانی و متعلقات آن:

این جعبه ها ازجمله تجهیزات اولیه اطفاء حریق در لحظات ابتدایی حادثه میباشند، با کاربرد بسیار حیاتی خود، علاوه بر پاکسازی فضای محیط از دود و حرارت حریق، تسریع در خاموش کردن آتش، ممانعت از برگشت شعله و ایجاد زمان مناسب جهت فرار افراد گرفتار در حادثه، یکی از مهم ترین منابع تامین آب برای تیم های عملیاتی نیز به شمار میروند.

کاتالوگ گروه صنعتی پامچال:Pamchal New Catalogue

 

تفاوت جعبه و متعلقات هوزریلی و فایر باکس: 

استفاده از قرقره هوزریلی برای همه افراد بسیار آسان و راحت است، اما استفاده از قرقره برزنتی تنها برای افراد آموزش ديده مناسب میباشد.

در قرقره برزنتی بايد حتماً 20 متر شلنگ برزنتی باز شود تا بتوان آبدهی را انجام داد، اما در قرقره هوزريلی نياز به باز شدن تمام شلنگ نيست. (هر اندازه که نیاز است شلنگ باز می شود)

قرقره هوزريلی دارای قيمت بسیار كمتری نسبت به قرقره برزنتی می باشد.

قرقره هوزريلی دارای عمر بيشتری نسبت به قرقره برزنتی است.

شلنگ هوزریلی بعد از استفاده براحتی بدور قرقره پیچیده می شود، اما شلنگ برزنتی قبل از پیچیده شدن به دور قرقره باید حتما از داخل خشک شود، چرا که رطوبت باقیمانده در داخل این نوع شلنگ ها، باعث پوسیدگی سریع آنها می شود.

قرقره هوزريلی بدلیل راحتی در باز شدن از روی قرقره دارای سرعت عمل بيشتری نسبت به نوع برزنتی آن می باشد و برای اطفاء حريق در اولين لحظات بهتر عمل می نمايد.

سازمان آتش نشانی بمنظور آبرسانی در موقع حریق قادر است تنها با اتصال به شير آتش نشانی و هيدرانت 1/2 – 1 اينچی (که قبلا برروی جعبه نصب شده است) از آن استفاده نماید، اما در مدل برزنتی علاوه بر یک شیر و یک هیدرانت، نیاز به نصب کوپلینگ نیز می باشد.

سایر مقالات
11 مورد از نکات مهم خرید لوله آهنی

در جعبه های آتش نشانی مدل هوزريلی نازل سه حالته (OFF-JET-SPRAY) نصب شده و قابليت تخليه آب بر روی آتش در زمان اوليه حريق را بطور مناسب دارد.

در قرقره برزنتی دبی آب (ميزان آب خروجی در دقيقه) بيشتر از قرقره هوزريلی است.

از جعبه و متعلقات هوزریل (شلنگی) در داخل طبقات، و از جعبه و متعلقات فایر باکس (برزنتی) در داخل پارکینگ ها استفاده میشود

نکات قابل توجه برای خرید :

  • کیفیت جعبه ها مرغوب و از شرکت معتبر باشد.
  • برای انتخاب مناسب، تعداد طبقات و پارکینگ ها، به کارشناس فروش اطلاع داده شود.
  • متعلقات داخل جعبه ها حتما از برندی انتخاب شود که مورد تایید آتشنشانی است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row layout=”container” content_placement=”middle”][vc_column][vc_cta h2=”جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال سفارش” h4=”همین حالا تماس بگیرید:” txt_align=”center” shape=”round” style=”3d” color=”juicy-pink” add_button=”bottom” btn_title=”02186747″ btn_color=”green” btn_align=”center” btn_i_align=”right” btn_i_icon_fontawesome=”fas fa-phone-alt” btn_button_block=”true” btn_add_icon=”true” btn_link=”url:tel%3A02186747|title:02186747|target:%20_blank|”][/vc_cta][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات