لوله API سپاهان , معرفی برند به همراه مزایا

مقدمه

صنعت ساخته لوله‌های انتقال گاز و نفت در طول عمر خود دستخوش تغییرات زیادی شده است. شرکت سپاهان با معرفیبرند لوله API  در این تغییرات در ایران نقش بسیار عمده‌ای داشته است. تولیدات این شرکت با این برند تحولی بزرگدرصنعت لوله سازی ملی داشته که به نوعی نیاز به مدل‌های قدیمی را نیز کاملاً برطرف کرده است. در ادامه قصد داریم بیشتر با این برند آشنا شویم.

لوله API سپاهان , معرفی برند به همراه مزایا

درباره برند

لوله API سپاهان تولیدی برند سپاهان محصولی به روز شده از لوله‌های انتقال گاز و نفت است که جایگزین مدل‌هایقدیمیکه با نام مانیسمان نیز شناخته می‌شد، شده است. استفاده از مواد فولادی در ساخت لوله های انتقال گاز خانگی باعثشد تا سپاهان نیز با ثبت برند مانیس گاز، برند لوله API  را به ایران معرفی نماید. محصولی که با داشتنبالاتریناستانداردهای جهانی و داخلی، کیفیتی عالی در این صنعت به نمایش گذاشته است.شرکت صنعتی سپاهان از سال1352 تأسیس و فعالیت خود را در صنایع فولادی آغاز کرده است. کارخانه تولید لوله و پروفیل اینمجموعه بزرگ نیز که برند لوله API سپاهان زیرمجموعه آن محسوب می‌شود، از سال 1383 به صورت جدی وارد بازار ایرانشده و از این سال شاهد شکوفاییاین برند در ایران می باشیم. استفاده از فولاد، صنعت لوله سازی در ایران را با کیفیتجهانی این صنعت برابر نموده و اکنون کارخانه‌های ملی از نظر کیفیت، محصولاتی مشابه با نمونه‌های خارجی را روانه بازار مینمایند. نیاز کشور به داشتن خط لوله هایی برای انتقال بیشترین حجم نفت و گاز در کمترین زمان باعث شد تا ایده تولید لوله API سپاهان را شاهد باشیم.

سایر مقالات
رده 40

لوله API سپاهان , معرفی برند

کیفیت ساخت محصولات 

مجموعه سپاهان، لوله API سپاهان را با استفاده از بهترین استانداردهای جهانی ساخت لوله به بازار عرضه می نماید.استاندارد کیفی ملی ایران به شماره  ISIRI 3574، استاندارد کیفی ملی ایران به شماره  ISIRI 3360، استاندارد ISO 9001،استاندارد  ISO 14001، استاندارد  ISO/TS 29001و… استانداردهایی هستند که این مجموعه برای تولید لوله API سپاهان ازآن‌ها استفاده می نماید. این استانداردها نشان از یک محصول ملی فوق العاده دارد که جایگزینی استثنایی برای محصولاتقدیمی این بازار شده است. سایز لوله‌ای تولید شده این برند از 1.2 اینچ تا 6 اینچ را شامل شده و در انواع سبک و سنگین در بازار ایران موجود است. همچنین استفاده از ورق‌های فولادی درجه یک نیز کیفیت خاصی برای لوله‌های تولید شده برند لوله API سپاهان ایجاد نموده است.

 

مزیت‌های استفاده 

استفاده از این برند داخلی مزیت هایی نیز به دنبال خواهد داشت. جدا از حمایت از تولید ملی و محصول با ارزش داخلی، برخی

از مهم‌ترین مزیت‌های این  برند موارد زیر هستند:

  • امکان استفاده هم به عنوان لوله توکار و هم روکار
  • قابلیت استفاده در خط لوله‌های طولانی
  • دوام بالا
  • تحمل فشار بسیار بالا
  • ضخامت زیاد لوله
  • تولید شده از مواد خام اولیه درجه یک تولید داخل
  • قابل استفاده در صنایع مختلف
  • مقاومت بالا در برابر گسترش ترک‌های طولی
  • طول عمر بالا

 

جمع بندی و نتیجه گیری

یک محصول با کیفیت می تواند حاصل تلاش نیروهای متخصص داخلی باشد. با سرمایه گذاری در این بخش‌ها در هر صنعتی میتوانیم به برندهای با کیفیتی مانند برند لوله API سپاهان برسیم. محصولی که در حال حاضر حتی گوی رقابت را از نمونه‌هایخارجی نیز ربوده است. تجربه بسیار بالا، متخصصان حرفه‌ای و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا عواملی هستند که در طی اینسال‌ها تولیدات مجموعه سپاهان را به ایده‌آل‌های امروز خود رسانده اند.

سایر مقالات
مانسمان

 

 

2 دیدگاه دربارهٔ «لوله API سپاهان , معرفی برند به همراه مزایا»

  1. بازتاب: لوله API سپاهان ,معرفی محصولات برند و مزیت‌ها - بازرگانی کشیشی

  2. بازتاب: معرفی برند و مزیت‌های محصولات لوله API سپاهان - بازرگانی کشیشی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات