نمایندگی پلیران

همه چیز درباره ی پلی ران

دنیای پلیمر و صنایع وابسته به آن در طول یک قرن گذشته، تحولاتی شگرف در سبک زندگی بشر فراهم آورده است. امروزه صنایع وابسته به علم مهندسی پلیمر مسیر ترقی خود را جهت ارتقا سطح کیفیت زندگی با شیبی بسیار سریع درحال پیمودن است .

صنایع لوله و اتصالات فاضلابی و همچین دنیای کشاورزی صنعتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.امروزه اتصالات پلیمری جایگاه خود را در میان بازار گسترده ی ساختمان و اتصالات فاضلابی تثبیت کرده اند و شرکت‌های تولید کننده ی این محصولات در داخل کشور، همپای تولید کنندگان خارجی این محصولات، به تولید انواع اتصالات با کیفیت و قیمت مناسب مشغول اند.

شرکت پلیران

در سال 1352 با هدف ایجا تحول در صنعت تولید لوله و اتصالات پلیمری و همچنین گسترش این صنعتدر کشاورزی و فراهم ساختن زمینه ی استفاده ی بهینه از منابع آب در صنعت کشاورزی شروع به کار کرد و هم اکنون پساز نزدیک به 50 سال تجربه،

به عنوان تولیدکننده ی برتر سیستم‌های آبرسانی پلی اتیلن و سیستم‌های اتصالات فاضلابی پروپلین در کشور شناخته می‌شود. نوآوری، توسعه‌ی مستمر امکانات تولید، مدیریت پیشرفته و حرکت در راستای بالاترین سطح استاندارهای جهانی، از جمله دلایل موفقیت و حسن شهرت این کمپانی در طول بیش از چهار دهه فعالیت اوست .

پلیران
پلیران

محصولات پلی ران:                                   

محصولات پلی ران با تنوع فراوان، تامین کننده ی تمامی نیازهای بازار لوله و اتصالات بوده و همچنین تنوع در سایز و تعدداقلام کالایی، باعث شده که محصولات پلیران، جزو انتخاب اول صنعت گران عرصه ی ساختمان و کشاورزی قرار گیرد.

پوش فیت‌های معمولی و کاملا بی صدای پلی ران با کیفیت برتر و ویژگی‌های منحصر به فرد، از معروف‌ترین محصولات این کمپانی به شمار می روند .

محصولات پلیران شامل انواع لوله‌های انتقال آب پلی اتیلن و انواع اتصالات و مفصل‌های مربوط به این لوله‌ها و نیز انواع بست‌های پایدار است. از دیگر محصولات این کمپانی می توان به انواع زانو، سه راه، سه راه تبدیل، بست روکشدار،درپوش فیت، درپوش تست، لوله ی یکسر سوکت، لوله ی دو سر سوکت در خانواده ی محصولات پوش‌فیت پلی ران اشاره کرد. همچنین مجموعه ی کامل ابزارهای مخصوص نصب اتصالات و لوله‌برهای چندمنظوره نیز، از دیگر تولیدات این شرکت است. یکی دیگر از محصولات خاص این شرکت، سیفون با دریچه‌ی بازدید است که توسط واحد تحقیق و

سایر مقالات
پلیکا

توسعه ی پلی ران طراحی و در اداره ی کل مالکیت صنعتی ایران به ثبت رسیده است. این محصول با طراحی دو تکه وقابلیت باز شدن قسمت زیرین، امکان دسترسی به قسمت‌های تحتانی سیفون  در صورت تمایل به کسب اطلاعاتبیشتر، آگاهی از لیست قیمت پلی ران و یا دسترسی به این محصولات می توانید با نمایندگی پلی ران یعنی بازرگانی کشیشی ارتباط برقرار نمایید. ما تمامی محصولات پلیران را با قیمت مناسب و دسترسی آسان در اختیارتان قرار خواهیم داد. کافی است با ما تماس حاصل نمایید تا به تمامی نیازها و پرسش‌های شما در رابطه با محصولات پلیران پاسخ داده شود.

به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین برند‌های حال و حاضر صنعت لوله و اتصالات فاضلابی در سطح کشور، محصولات پلی ‌ران است . برندی که توصیه‌ی اول متخصصان ساختمان و کشاورزی در زمینه‌ی اتصالات است. اگر مشغول ساخت ساختمان هستید و یا برای سیستم آبیاری و انتقال آب به باغ‌ها و مزارع خود به دنبال ارزشمندترین محصول می‌گردید،

نمایندگی لوله پلیران

با بیش از 40 سال تجربه در زمینه ی تولید انواع لوله و اتصالات و با اتکا به جدید‌ترین تکنولوژی‌های تولید اتصالات، اقدام به تولید باکیفیت‌ترین سیستم‌های فاضلابی و آبرسانی کرده است.

لوله‌های پوش‌فیت‌ پلیران دارای استاندارد B1-DIN4102 و همچنین تنوع قطر از 40 تا 200 میلیمتر و زوایای متنوع از

15 تا 87 درجه و همچنین از لحاظ تنوع طول از 300 تا 3000 میلیمتر، در بازار موجود است

"لوله

از ویژگی‌های دیگر محصولات پلیران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمامی محصولات پلی ران ضد خورگی و زنگ‌زدگی هستند.
  • در برابر انواع مواد شیمیایی با PH‌های متنوع حتی تا 12PH مقاوم بوده و در طول زمان دچار پوسیدگی نمی‌گردد.
  • پوش‌فیت‌های پلیران دارای یک لایه پوشش True silent است که باعث حداقل انتقال صدای جریان داخل لوله، جذب کامل صدای جریان و در نتیجه آسایش بیشتر ساکنین می‌گردد.
  • دارای مواد ضد حریق که باعث می‌شود آتش به سادگی انتقال پیدا نکند.
  • ضریب هدایت دمای پایین و در نتیجه انبساط طولی کمتر
  • سهولت در اجرا و نصب بدون نیاز به جوش و چسب
  • عدم انسداد و یا رسوب در مجاری (در لوله‌های پلی اتیلن پلی ران)
  • قابلیت آب‌رسانی تحت فشار (مخصوص لوله‌های پلی اتیلن پلی ران)
  • آب‌بندی قابل اعتماد در صورت لرزش‌های غیر مخرب و یا نشست ساختمان
  • تنوع در محصول و تنوع در ابعاد
  • سبک و دارای حداقل وزن
  • کاهش ارتعاش و افزایش پایداری
  • مقاوم در برابر تنش و ضربه
سایر مقالات
معرفی کاربردها و مزایای محصولات پلی ران

مشخصات فنی محصولات پلیران:

محصولات پلیران، طبق استاندارد ISO1183 تولید شده و پاسخ‌گوی انواع نیازهای شماست. پوش‌فیت‌های پلی ران بادانسیته‌ی 933 کیلوگرم بر متر مربع و از پروپلین دارای تنسایل (تست کشش) خستگی 39 و تنش تسلیم 40 نیوتون بر میلیمتر مربع ساخته شده اند و در دمای اتاق، برابر ضرباتی تا 60 کیلوژول بر متر مربع مقاومت نشان می‌دهند.

محصولات پلیران، مناسب کسانی است که برای ساختمان خود ارزش ویژه قائل هستند. محصولاتی با بالاترین سطح کیفیت، برای سخت‌ترین سلیقه‌ها . اگر به دنبال فروشگاه پلی ران و یا نمایندگی آن هستید و یا اگر در جست جوی لیست قیمت لوله پلیران هستید، بازرگانی کشیشی با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه‌ی تامین و توزیع محصولات وابسته به صنعت ساختمان،به عنوان نمایندگی محصولات پلیران آماده‌ی عرضه‌ی تمامی محصولات این کمپانی است. قیمت مناسب، انتخاب هوشمندانه، تحویل فوری و تکمیل بودن تنوع سبد محصولات نیز از جمله مزایای همکاری با ماست

همان طور که می‌دانید در کشورمان سال‌هاست که در زمینه تولید لوله‌های پلی اتیلن فعالیت انجام می‌شود. در طی این سال‌ها یکی از کارخانه‌هایی که به خوبی توانسته است خودش را مطابق با پیشرفت‌های تکنولوژی، به روز نگه دارد و بهترین محصولات را از نظر کیفی در زمینه‌ی لوله‌های پلی اتیلن ارائه دهد، برند پلیران است. این کمپانی با استراتژی کاملاً منحصر به فرد و استثنایی، تعهد و پیشرفت را سرلوحه‌ی کارهای خود قرار داده است.   

این شرکت در اوایل دهه 1350 با هدف تولید اساسی‌ترین محصولات مورد نیاز در صنعت آب و فاضلاب و همچنین تولید محصولات مرتبط با آبیاری و آبرسانی تأسیس شد. این شرکت قدیمی و باسابقه در آغاز مسیر، شروع به تولید و ارائه اولین سری از محصولات خود در زمینه‌ی لوله‌ها و اتصالات جهت انتقال آب، آبرسانی به مناطق مختلف، زه کشی و اجرای سیستم‌های فاضلاب نمود

سایر مقالات
لوله کاروگیت چیست؟ لوله پلی اتیلن دو جداره

 

اوج گرفتن برند پلیران

دقت و تاکید شرکت پلی ران بر روی ارائه‌ی محصولات با بالاترین سطح کیفی ممکن و همچنین پیشرفت‌های روزافزون این کمپانی در زمینه‌های مختلف باعث شد تا این برند ایرانی بتواند به خوبی توجهات بازار و مشتریان را به خود جلب کند و در ادامه نیز رضایت مندی مشتریان را بههمراه داشته باشد. برند پلی ران که همیشه استفاده از جدیدترین فناوری‌ها را در دستور کارقرار داده است، همواره به دنبال استفاده از علم روز دنیا و هم چنین به کار بردن طراحی‌های مدرن در اتصالات، لوله و سیستم‌های آب و فاضلاب بوده است. لوله‌ها و اتصالات پوش فیت پلی ‌ران نمونه‌ی بارزی از بالا بودن کیفیت محصولات این برند هستند.

 

زمینه‌های کاری برند پلی‌ ران

کارخانه‌ی پلی ران با سال‌ها تجربه در خصوص طراحی و تولید لوله و اتصالات آب و فاضلاب، شبکه‌های آبیاری و زه کشی توانسته است در این حوزه به کیفیت و شهرت جهانی دست پیدا کند. مهمترین موضوع در اهداف کارخانه پلی ران، توجه به کیفیت و ارتقاء سطح فناوری و نوآوری در تولید لوله و اتصالات بوده و همیشه در این مسیر گام برداشته است.

شایان توجه است که مجموعه‌ی پلیران یکی از باسابقه‌ترین ارائه دهندگان لوله و ادوات آبیاریدر ایران است. این شرکت فعالیت در این زمینه را با هدف دستیابی بخش کشاورزی کشور به بالاترین استاندارد‌های جهان آغاز کرده و از این طریق به مقابله با خشکسالی نیز شتافته است.

این مجموعه‌ی صنعتی با بهره‌مندی از تجهیزات به روز و پیشرفته‌ی آلمانی، به صورت چهار واحد تولیدی مجزا مشغول به کار است. مکان استقرار این تولیدی‌ها در شهرک صنعتی خرمدشت، در شرق استان تهران قرار دارد.

سایر مقالات
معرفی محصول پوش فیت پلی ران

محصولات برند پلی ران با استفاده از به روزترین متد طراحی‌ سیستم‌های آبیاری و استفاده از مواد اولیه مرغوب، یکی از بهترین سیستم های آبیاری تحت فشار را به کشاورزان و باغداران ارائه داده است. این سیستم در بین نمونه‌های مشابه بازار، بیشترین بازده و عمر مفید را دارد که نشان از کیفیت بالای این محصول دارد.

مزایای استفاده از محصولات کارخانه برند پلی ران

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد برند پلی ران این است که بعد از فروش محصولات، همچنان به مشتریان خود خدمات کاملی را ارائه می‌دهد و تا پایان اجرای پروژه‌ها، مشتریان را کمک و راهنمایی می‌نماید تا نصب و راه اندازی اتصالات به بهترین شکل انجام شود. این شرکت همواره در خصوص استفاده و نصب اتصالات، آموزش‌های لازم و کافی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

برند پلیران با اجرای پروژه‌های مختلف آبیاری و ساختمانی، تجربه منحصر به فردی در اینزمینه داشته است. این شرکت ایرانی قادر است که در خصوص راه اندازی سیستم‌های فاضلاب و همچنین سیستم آبیاری مزارع و باغات، محصولات بسیار خوب و اقتصادی را به مشتریان خود ارائه دهد. از طرفی خدمات پس از فروش و حمایت از مصرف کنندگان نیز در این برند به بهترین شکل صورت می‌گیرد.

3 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی پلیران»

  1. بازتاب: پلی ران , معرفی محصول پوش فیت - بازرگانی کشیشی

  2. بازتاب: پلی ران معرفی برند به همراه مزایای استفاده - بازرگانی کشیشی

  3. بازتاب: معرفی برند پلی ران به همراه مزایای استفاده - بازرگانی کشیشی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات